browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

Podsumowanie pobytu i powrót z nad Bałtyku

Posted by on 23 lutego 2014

Wszytko co dobre szybko się kończy, tak jest i tym razem – chodź ten wyjazd udało nam się przedłużyć o kilka dni.

Już 18 sierpnia camping Łebski zwolnił się prawie w całości, zostało kilkanaście rodzin, natomiast 22.08 kiedy wyjeżdżaliśmy czuć było w powietrzu koniec sezonu. Campingowy sklep od kilku dni wyprzedawał wszystko jak leci ( a to taki mini market ), restauracja świeciła pustkami….a i pani sprzątaczka dostała już dawno wolne.

Podsumowując ten wyjazd – był to typowo rodzinny, stacjonarny urlop – bez zmian campingów, dalekich wycieczek samochodowych oraz z pełnym wykorzystaniem dobrej pogody. Przez kilka dni mieliśmy idealną pogodę na plażowanie, na rowery czy też spacery a jeden dzień niepogody wykorzystaliśmy na Akwarium w Gdyni.

Powrót do domu obył się bez większych emocji – godzinę straciliśmy w korku na wjeździe do Łodzi, wcześniej trochę odstaliśmy we Włocławku razem pokonaliśmy 579km w 9 godzin.

Razem od wyjechania z domu do powrotu zrobiliśmy 1357km.

Ta fotka najlepiej odpowiada na pytanie czy warto było tyle przejechać :